Cieľom projektu je podpora sociálneho začlenenia rozšírením a posilnením sociálnych a občianskych kompetencií, zlepšením porozumenia a formovaním životných hodnôt u študentov a študentiek stredných škôl. V rámci projektu sa vytvorí model založený na stratégii service learning pre stredné školy. Model bude založený na metodike neformálneho vzdelávanie a bude oboznamovať deti školského veku s témami súvisiacimi s dobrovoľníctvom a jeho prínosmi. Aktívna účasť v tomto modeli umožní mladej generácii identifikovať, porozumieť a hľadať riešenia výziev v ich komunitách.
Projekt spája 7 partnerov z 5 členských štátov EÚ. Táto téma bola vybraná na základe skúseností zapojených partnerských organizácií, ktoré - pôsobením v sektoroch formálneho a neformálneho vzdelávania - zistili medzi absolventmi škôl nedostatok sociálnych a občianskych kompetencií a následné obmedzenie ich schopností spoločensky sa angažovať.
Projekt pomôže pomôže spojiť mimovládne organizácie, sektor občianskej spoločnosti a vzdelávací sektor s cieľom lepšie rozvíjať občianske kompetencie u detí školského veku.
Posledné články
01.05.
2024
|
The Service-Learning, Inclusion and Digital Empowerment ManifestoPodporte svojím podpisom. |
10.04.
2024
|
Pozrite si naše nové video o partnerstve v service learniguPartnerstvo je v service learningu kľúčovou zložkou. |
16.02.
2024
|
10 rokov service learningu na UMB a na SlovenskuDňa 16. februára 2024 sa uskutočnil v 365 Labbe v Banskej Bystrici medzinárodné podujatie na tému Miesto service learningu vo vzdelávaní. |
16.02.
2024
|
Oslávte s nami 10 rokov service learningu na UMB a na Slovensku16. februára 2024 sa uskutoční v Banskej Bystrici medzinárodné podujatie na tému Miesto service learningu vo vzdelávaní. |